4 arii unde Neticle poate fi de ajutor pentru agenții

article illustration

Pentru majoritatea dintre voi probabil expresia de social listening este cunoscută, și totodată sunteți conștienți de faptul că acesta nu înseamnă numai monitorizare și analiză de mass-media. Vă arătăm de această dată 4 arii de utilizare, care în experiența noastră este folosită de agenții în mod regulat și care facilitează în mod semnificativ activitatea acestora.

Evaluarea impactului campaniei

article illustration

Modul de răspândire a unei campanii, ecourile, cei mai puternici lideri de opinie, emoțiile legate de campanie – acestea sunt numai câteva dintre posibilitățile pe ce putem să vi-le arătăm. Acestea reprezintă feedback-uri mult mai complexe pentru clienții voștri decât simpla analiză a cifrelor legate de accesări.

Analiza feedback-urilor și percepțiilor utilizatorilor

article illustration

Dacă avem deja în focus grupul-țintă sau cercul de interese care dorim să le analizăm, suntem deja pe drumul cel bun: identificăm și evaluăm hub-urile și liderii de opinie ai grupului-țintă pe forumuri și pe grupuri de pe Facebook. Astfel, putem să înțelegem chiar și activitatea online a unor grupuri greu de accesat sau cea a unor grupuri cu interese speciale.

Suport pentru marketing cu influențatori

Dar cu ce ajută în mod concret social listening-ul?

Influencerii sau influențatorii, nu doar din punct de vedere al cifrelor legate de accesări, reprezintă un potențial superb de cooperare pentru branduri: ei sunt persoanele care pot activa în cel mai eficient mod publicul lor. Astfel, sub postările lor putem găsi un număr imens de comentarii pe care le putem folosi ca material pentru analiză. Prin analiza acestor informații putem afla date despre publicul activ de facto al influențatorilor, imaginea formată despre bloggerul sau vloggerul respectiv și modificările acestei imagini în timp, iar în cazul unui conținut sponsorizat, opiniile legate de produsul în cauză și legate de modul de prezentar al acestuia.

Analiza completă a comunităților și hub-urilor de pe Facebook

illustration analiza

În unele cazuri grupurile de pe Facebook sunt foarte populare, astfel pot reprezenta un material ideal pentru analiză: conțin doar opiniile utilizatorilor privați, fără nicio formă de control exercitat asupra lor, în plus sunt organizate după tematică. Dar cine are timp și energie pentru a accesa fiecare conversație, întrebările apărute, pentru a căuta după liderii de opinie sau a colecta insight-urile cele mai importante? Avem o veste bună: noi avem și pentru această problemă a soluție: Zurvey. Astfel trebuie ales numai grupul-țintă pe care dorești să îl analizezi (dar poți lăsa nouă această sarcină) și mreaja analizei o preluăm noi de la tine.

Încearcă și tu!