7 noi grafice la bord!

article illustration

La Neticle ne străduim constant să găsim cea mai confortabilă și cea mai automatizată soluție de monitorizare și de analiză online media, astfel în cadrul întâlnirilor noastre săptămânale, ne întrebăm mereu: cum putem obține câte mai multe insight-uri cu un singur clic? Am muncit din greu la această problematică în ultimele săptămâni și în final am dezvoltat 7 noi grafice pe baza feedback-ului primit de la clienți noștri, cu ajutorul cărora vei putea analiza din mai multe puncte de vedere ce anume gândesc utilizatorii de web despre tine, despre marca sau produsul tău!

De ce sunt utile aceste grafice?

Sunt excelenți, de exemplu, pentru a vedea care sunt liderii de opinie influenți pe care ar trebui să îi adresezi, sau care sunt calitățile pe care mulți le iubesc în comparație cu concurenții tăi, și pe care le poți accentua pentru a spori reputația mărcii tale. Graficele sunt, de asemenea, concepute special pentru a evidenția cât de mare este influența menționărilor pozitive sau negative în funcție de numărul lor. De exemplu dacă rata de preț-valoare a fost amintit legat de produsul tău, dar Harta subiectelor arată că acest fapt a fost menționat doar de câteva ori, atunci merită să subliniezi mai bine această caracteristică.

Graficele sunt concepute pe baza nevoilor utilizatorilor noștri, deoarece vorbim foarte mult cu clienții noștri pentru a înțelege care sunt upgrade-urile cu care am putea sprijini cel mai bine munca lor, și care pot fi cele mai utile funcții pentru ei. Desigur, este o provocare să ținem în evidență în același timp nevoile clienților noștri analiști și ale celor de afaceri, și nu lăsăm ca nici o caracteristică nouă să compromită confortul oricăror dintre ele, dar dedicăm întotdeauna extra energie pentru a elimina acest lucru. Cum ți se par noutățile noastre? Citește mai departe ce știu aceste grafice, iar apoi testează-le.

Harta subiectelor

Harta subiectelor arată cât de des au fost menționate subiectele legate de cuvântul tău cheie și care este tonul acestora. Această hartă îți poate oferi ajutor în identificarea promptă și ușoară a preferințelor clienților tăi, poți vedea ce iubesc utilizatorii legat de produsul tău sau marca ta și în același timp le poți compara cu punctele forte sau punctele slabe ale altor actori de pe piață.

Harta subiectelor illustration
Subiectele legate de LG și Samsung. Aș dori să-l încerc pentru brandul meu

Harta cuvintelor cheie

Aici, plasăm cuvintele tale cheie pe un grafic care arată de câte ori și în ce polaritate apar pe web. Acest lucru este util în special pentru analiza concurenților, deoarece poți vedea în același timp cât vorbesc despre concurența ta și dacă aprecierea lor este pozitivă sau negativă – adică vei vedea în comparație cu cine ești mai bun și cu cine va trebui să concurezi mai tare. În plus, poți alege tipurile de conținut pe care le dorești să vizualizezi, astfel încât vei putea vizualiza separat articolele și menționările din social media.

Harta cuvintelor cheie illustration
Menționările de pe Facebook și de presa online legate de LG, Samsung șu Sony. Și eu am câteva cuvinte cheie pe care aș dori analizate.

Harta autorilor

Pe acest grafic poți vedea care autori au menționat de cele mai multe ori cuvântul tău cheie și cât de pozitive sau negative au fost aceste menționări. Poți afla rapid care sunt autorii care scriu în ton pozitiv și sunt foarte activi, deoarece poți inițializa o anumită cooperare cu aceștia. Dar, în același fel, se poate observa cine sunt acei autori harnici, care publică adesea negativ despre tine, astfel poți încerca să le convertezi în promoterii brandului tău.

Harta autorilor illustration
Harta autorilor care au publicat despre Sony și Samsung. Și eu vreau să știu cine scrie despre mine!

Harta paginilor web

Asemănător autorilor, poți determina care sunt paginile web cărora trebuie să acordezi mai multă atenție, deoarece este menționat des cuvântul tău cheie, fie într-un context pozitiv sau negativ.

Harta paginilor web illustration
Paginile web care menționează LG și Samsung Aș dori să încerc acest grafic!

Monitorizarea paginilor de Facebook

Aici poți vedea care sunt paginile de Facebook unde au apărut cele mai multe menționări și cât de pozitive sau negative au fost aceștia. Astfel poți identifica ușor care sunt paginile Facebook cărora trebuie să acorzi mai multă atenție, deoarece apar multe menționări pozitive sau negative despre produsul tău sau marca ta.

Monitorizarea paginilor de Facebook illustration
Paginile Facebook care menționează cel mai des Samsung Aș dori să aflu mai mult despre sistemul Neticle

Monitorizarea evenimentelor de pe Facebook

Evenimentul este unul dintre cele mai populare tipuri de conținut pe Facebook, astfel este foarte util de a urmări ce anume apar și în ce cantitate pe paginile evenimentelor de Facebook legat de cuvintele tale cheie. Această diagramă este foarte recomandată când efectuezi o cercetare de piață, deoarece dacă de exemplu vrei să afli care sunt petrecerile unde entuziaștii de cocteilurile Mojito apar, vei putea vedea în mod instant.

Monitorizarea evenimentelor de pe Facebook illustration
evenimentele unde este menționat cel mai des brandul Samsung. Află unde vorbesc cel mai mult despre brandul tău.

Monitorizarea grupurilor de Facebook

Deși datorită schimbărilor în politica de confidențialitate a paginii Facebook, datele din grupurile de Facebook sunt disponibile numai pentru analize istorice cunoașterea grupurilor adecvate poate fi deosebit de utilă atât pentru a determina caracteristicile publicului țintă, cât și pentru a asculta opiniile relevante cuvântului tău cheie.

Monitorizarea grupurilor de Facebook illustration
Grupurile Facebook unde apare numele brandului Google cel mai des Oare despre tine în care grupuri vorbesc cel mai des? Scrie-ne și vom afla

Datorită schimbărilor recente în politica de confidențialitate a paginii Facebook, datele din grupurile și evenimentele de Facebook sunt disponibile numai pentru analize istorice.

Platforma Neticle este în continuă dezvoltare, bazată pe feedbackul utilizatorilor și al clienților noștri. Noi dezvoltări vor sosi curând, abonează-te la newsletter-ul nostru dacă nu vrei să le ratezi!

Încearcă și tu!