Crează raport în sistemul Neticle doar în câteva minute

article illustration

Dorim să lansăm un serial de tutoriale, în care vrem să-ți arătăm cât mai multe sfaturi și trucuri pentru îmbunătățirea eficienței prin aplicarea sistemului Neticle.

Întrebarea cea mai des întâlnită de către clienții noștri este acea a integrării. Cum să integrez sistemul Neticle în procesul meu de lucru? Cât timp este necesar pentru acest proces? Pentru ce pot să folosesc sistemul? – Oferim ajutor și răspuns la aceste întrebări.

În prima parte al serialului îți arătăm modalitatea creării raportului și cele 4 tipuri de rapoarte predefinite. Merită citit, deoarece lângă sfaturi, poți solicita setări gratuite pentru rapoartele.

Analiză de conținut

Pentru generare de conținut, integrarea noilor trenduri sau chiar pentru descoperirea persoanelor cele mai importante este ideal folosirea raportului ”Analiza subiectelor”. Dacă alegi acest tip, poți descoperi cele mai importante teme în legătură cu brandul tău, poți afla care sunt locațiile cele mai importante sau care sunt brandurile concurențiale. Poți reacționa imediat dacă brandul tău este menționat împreună cu concurența. Această soluție poate fi ideală pentru tine fiindcă te costă doar câteva secunde, și poate deveni un avantaj dacă dorești să încorporezi în strategia ta de marketing cele mai importante teme, branduri sau locații.

Suport de campanie

Dacă alegi raportul ”Suport de campanie”, printre altele, poți afla răspunsul la următoarele întrebări: unde merită publicat articole de PR, care sunt influencerii ideali pentru campania ta, care sunt temele vizate, implicând efectiv publicul țintă. –,. Poate fi vorba de un tender sau planificarea unei campanii, noi îți recomandăm utilizarea acestei pre-filtrări între primii pași planificați.

Analiza paginii Facebook

Dacă dorești să aduci analitica prezenței tale de social media la un nivel nou, un ajutor imens poate fi analiza paginii Facebook al brandului tău sau a companiei tale. Viața nu se oprește la statisticile Facebook: este important să știi care sunt utilizatorii cei mai activi pe pagina ta – poți profita de acest lucru nu numai la concursurile lansate, dar și în invitarea acestor utilizatori ca lideri de opinie pe pagina ta. Este important să vezi ce fel de comentarii sau critici apar sub posturile tale, care sunt conținuturile la care reacționează utilizatorii și la care mai puțin. Sugestia noastră este de a verifica săptămânal raportul – astfel poți îmbunătății pagina încontinuu, dar nu pierzi prea mult timp.

Analiza concurenței

Nu este o informație nouă, că este necesar urmărirea concurenței. Dar, marea provocare este de a fi cu un pas înaintea lor. Cu un raport bine setat, poți face un pas mare înainte: urmărește activitatea de PR și de social media a concurenței, cooperează cu un lider de opinie, lansează un nou trend, descoperă sentimentele cele mai importante legate de piața respectivă – acestea sunt numai câteva dintre opțiunile posibile. Dacă dorești, îți putem personaliza raportul, cere ajutorul nostru.

Aici prezentăm rapoartele în detaliu:

Dacă vrei să-ți setăm rapoartele prezentate sau dorești să testezi rapoartele, nu ezita să ne contactezi.

Încearcă și tu!