Noi nu doar sprijinim, ci ne şi educăm clienţii! Mic dejun educaţional cu clienţii noştri din Bucureşti

article illustration

Nu e primul mic dejun educaţional pe care îl oferim clienţilor noştri, pe parcursul căruia le prezentăm şi le explicăm modul în care pot fi utilizate în scopuri de marketing datele de social listening şi insight-urile obținute din acestea. Ultima noastră întâlnire de acest fel a fost organizată în data de 13 martie, în România, la Centrul OK din Bucureşti, cei 32 de participanţi reprezentând un număr record în istoricul firmei noastre.

În cadrul introducerii am prezentat un scurt istoric al firmei Neticle, demonstrând modul în care social listening poate ușura funcționarea unor firme. Prin diferitele servicii, cum ar fi setările de notificări automate putem informa angajaţii unei anumite firme despre toate menţionările negative referitoare la mărcile lor, garantând astfel liniştea şi evitarea unor situaţii de criză neprevăzute.

Un exemplu privind notificarea zilnică (sursa: neticle.ro)
Un exemplu privind notificarea zilnică (sursa: neticle.ro)

Prin serviciile de monitorizare de online media putem urmări aproape în timp real menţionările legate de brandurile unei anumite firme, ce apar pe portalurile online sau oriunde pe net, fără a fi necesară accesarea sistemului nostru. Clienţii sunt informaţi în legătură cu aceste date în buletine informative regulate, în care menţionările sunt incluse într-o listă. Celelalte insight-uri, cum ar fi analiza concurenţei, a temelor, a campaniilor, sau datele actuale din rapoartele de analiză ale liderilor de opinie pot fi obţinute cu ușurință de pe dashboard-ul interactiv, însă dacă acesta vi se pare prea complicat, vă oferim o soluţie şi mai simplă: rapoarte primite prin e-mail, în format PDF.

Pe parcursul întâlnirilor oferim sfaturi referitoare la procesele bazate pe analiză de text
Pe parcursul întâlnirilor oferim sfaturi referitoare la procesele bazate pe analiză de text

Participanţii au avut ocazia să facă cunoştinţă şi cu metodologia analizei noastre de text, pentru a le demonstra criteriile pe baza cărora sistemul nostru clasifică rezultatele referitoare la brandul lor, dar şi criteriile pe baza cărora putem determina nivelul de creştere sau scădere a reputaţiei lor online.

După aceasta am parcurs pas cu pas câteva cazuri concrete, prezentând solicitările clienţilor, modul în care am rezolvat problemele, precum şi modul în care insight-urile referitoare la analiza concretă a brandurilor, la dezvoltarea produselor şi a serviciilor şi la analiza concurenţei au fost incluse în procesele firmei.

Cu ajutorul materialelor demo live am încercat să împrospătăm puţin partea teoretică şi să oferim date mai precise, acestea fiind cele mai apreciate momente de către clienţii cărora le place să urmărească modul în care funcţionează sistemul, suprafaţa, datele vizualizate şi menţionările concrete. Aceste momente demo vor fi neapărat incluse şi în programul următoarelor întâlniri!

Am răspuns la următoarele întrebări: cum să identificăm şi să înţelegem publicul nostru online în 3 paşi, cum putem identifica punctele slabe ale unui serviciu pe baza opiniilor online, şi cum putem învăţa din greşelile de comunicare comise de concurenţa noastră. Am dat exemple concrete din experienţa clienţilor internaţionali din sectorul bancar, retail, FMCG, al telecomunicaţiilor şi din sectorul energetic în privinţa dezvoltării produselor şi serviciilor, le-am arătat participanţilor punctele slabe ale telefoanelor Samsung pe baza feedback-ului obţinut de la clienţi, şi modul în care vânzările pot fi maximalizate pe baza opiniilor cumpărătorilor.

Clienţii au făcut cunoștință și cu use-case-urile caracteristice
Clienţii au făcut cunoștință și cu use-case-urile caracteristice

La finalul întâlnirii am prezentat şi un ghid practic demonstrând clienţilor modul în care analiza de social listening și feedback-urile cumpărătorilor pot fi implementate pas cu pas în procesele de marketing. Workshopul interactiv a fost încheiat cu o discuţie liberă şi un mic dejun, pe parcursul căruia participanţii au avut ocazia să pună întrebări.

Sperăm că la următoarea întâlnire vom avea plăcerea să vă întâlnim şi pe Dvs.!

Do you have a story, article or research about branding and social listening? Be our guest writer! How? Just download our guide here, write us and we'll publish your article.