Neticle la iCEE.fest!

article illustration

În acest an am avut norocul de a participa cu Neticle la festivalul iCEE.fest, organizat în București în perioada 14-15 iunie. Vă vom împărtăși experiența noastră de la eveniment în acest articol.

Directorul nostru general, Péter Szekeres, a participat la secțiunea Health, unde a prezentat publicului de la ICEE Fest cele mai bune practici de social listening utilizate la clienții noștri din domeniul farmaceutic. În primul rând, el a rezumat cele mai importante criterii utilizate la cumpărarea scutecelor, pe baza comentariilor utilizatorilor de social media legate de produsele producătorilor, și a detaliat tendințele în percepția online a brandurilor.

Rezumatul statistic al producătorilor de scutece analizate și comparate
Rezumatul statistic al producătorilor de scutece analizate și comparate (Sursa: Neticle)

În cel de-al doilea studiu de caz, Péter a prezentat o altă posibilitate de utilizare a social listening-ului, în plus față de analiza sentimentelor sau a emoțiilor, și anume utilitatea aceteia în ”etichetarea” temelor recunoscute în texte și recunoașterea modului în care acestea se raportează unele la celelalte, precum și pentru a determina polaritatea acestora pe baza contextului pozitiv / negativ / neutru în care se regăsesc. Ca și exemplu, a prezentat cele mai importante teme și relații dintre acestea cu privire la scutecele Pampers, Huggies și Pufies.

Subiectele cele mai importante legate de scutecele Pampers, Huggies și Pufies
Subiectele cele mai importante legate de scutecele Pampers, Huggies și Pufies (Sursa: Neticle)
Graful de menționări arată legătură între subiectele cheie al scutecelor Pampers, Huggies și Pufies
Graful de menționări arată legătură între subiectele cheie al scutecelor Pampers, Huggies și Pufies (Sursa: Neticle)

În cele din urmă, a vorbit despre generarea de insight-uri automate, care ne economisesc nu doar timp și energie, ci și permit utilizarea datelor într-un mod extrem de convenabil și ușor de folosit. Care anume funcții încorporate vă oferă acest lucru.

De exemplu, în sistemul Neticle, poți pune întrebările și cu propriile tale cuvinte, iar sistemul îți va oferi răspunsurile prin setările corecte și prin graficul corespunzător.

Motorul insight monitorizează subiectele aflate în trend și anunță dacă există o scădere în aprecierea mărcii – de exemplu, dacă datorită unuia sau a mai multor comentarii negative scade aprecierea mărcii, sau dimpotrivă, dacă datorită feed back-ului pozitiv, aprecierea mărcii se ridică.

De asemenea, avem posibilitatea de a solicita alerte din sistem despre aceste evenimente critice care urmăresc continuu prezența online a acestor mărci, astfel cu siguranță nu vom pierde nici un eveniment important, fără însă a sta lipiți de monitor 24 de ore din24. Prin urmare, putem mulțumi liniștea noastră acestor sistemele automate de detectare a insight-urilor care reprezintă viitorul analizei de date.

Cum funcționează sistemele de recunoaștere automată a insighturilor care reprezintă viitorul analizei de date? (Sursa: Neticle)
Cum funcționează sistemele de recunoaștere automată a insighturilor care reprezintă viitorul analizei de date? (Sursa: Neticle)

Suntem încântați de această oportunitate, am văzut prezentări interesante și speakeri impresionanți la ICEE.fest. Sperăm să vă vedem și anul viitor!

Vrei să afli mai multe despre sistemul nostru? Citește si celelalte articole de pe blog și cere un demo gratuit!