Social listening automatizat, adică metoda revoluționară de măsurare a eficienței

article illustration

Fără îndoială, una dintre cele mai mari provocări în marketing este acela de a măsura și de a demonstra eficacitatea reclamelor. Am putea gândi că în lumea noastră, dominată de internet, unde fiecare reacție sau postare poate fi urmărită, aceasta este o sarcină ușoară, dar dimpotrivă, din cauza volumului de conținut uriaș, este dificil să urmărești feedback-urile fără un ajutor specializat. Cu toate acestea, datorită sistemului Neticle Media Intelligence, nu trebuie nici măcar să intrăm în labirintul comunicării online – social listening-ul automatizat va face acest lucru pentru noi.

Atunci când măsuram eficiența unei campanii, merită să ne concentrăm pe aceleași șapte întrebări de bază pe care ne putem baza și atunci când planificăm. În acest sens trebuie să ne punem întrebarea ”Cine? Ce? Unde? Când? Cât? De ce? Cum?” a vorbit despre campania noastră, și ce am realizat în comparație cu rezultatele așteptate. Metoda de social listening automatizată a sistemului Neticle vă poate oferi un răspuns precis la întrebările mai sus menționate doar prin câteva clicuri și setări, economisind timp prețios.

Măsurarea eficienței în cifre

Sistemul Neticle se bazează pe o căutare bazată pe cuvinte cheie, astfel poate să identifice acele cuvinte sau concepte - fie vorba despre numele campaniei sau a produsului care se află în centrul campaniei - în toate textele publice, și totodată monitorizează în timp real menționările recente. Numărul menționărilor ne poate arăta la câte persoane am ajuns și pe câți dintre ei am mobilizat pe internet, iar aceste date sunt afișate în grafice spectaculoase pe interfața Neticle. Putem afla, printre altele, pe ce pagini de web sau pagini de social media au apărut menționările despre campania noastră, cine au fost autorii cei mai activi ai acestor menționări, sau chiar dacă au fost femei sau bărbați cei care au generat mai multe menționări. Astfel, putem controla dacă rezultatele sunt în concordanță cu planurile noastre.

Analiză pe bază de emoții și opinii

Neticle, însă, oferă mai mult decât un serviciu tradițional de monitorizare, deoarece pe baza menționărilor este capabil să ne spună de câte ori cuvintele noastre cheie au apărut într-un context pozitiv, neutru sau negativ, ce fel de emoții au generat acestea în autorul textului și care au fost cuvintele sau frazele cu care au fost menționate împreună cuvintele noastre cheie. Astfel, putem afla, și ce asocieri ale produselor și campaniilor noastre au rezultat în gândurile autorilor, adică dacă a fost cu adevărat eficientă modalitatea comunicării mesajului. Câți au spus despre produsul nostru că este delicios și câți utilizatori au spus că este delicios, dar ambalajul său nu este foarte practic? Puteți afla toate acestea prin doar prin câteva clickuri!

Datorită metodei de social listening automatizate, Neticle ne oferă nu doar analize cantitative, dar și calitative, astfel încât nu avem altceva de făcut în legătură cu monitorizarea campaniei noastre. În schimb, ne putem concentra pe modul de îmbunătățire a strategiei de campanie în baza feedback-ului primit de la Neticle.

Dacă doriți să știți ce gândesc utilizatorii de internet despre campania sau compania dvs., vă rugăm să ne scrieți și vă răspundem la toate întrebările!